Gå till innehåll

Mitt Objekt: tgb 11 Sid,14


Gäst monkysa

Rekommendera Poster

Gäst monkysa
Objekt 11 bil!

Civilare -80 fräch ram och rostig som f*n.

Byggas om till transport bil åt en suzuki Troligtvis blir det helkaross på den.PDT_Armataz_02_02.gif. Har stått där i 16 år, och motorn funkar asbra!!! (hoppas jag iaf)

Kom även över en originalvinch till den för 20 kr...

 

 

P7200168.JPG

För att inte tala om dessa grejer PDT_Armataz_02_08.gif. Bara till att byta dom också (ska ju lasta en suzukiPDT_Armataz_02_03.gif).

P7210173.JPG

Okej, denna sak kanske inte finns i en Suzuki, men ... okej... ja ger mej 11 bilarna e bra, kul o köra också PDT_Armataz_02_10.gif...

 

 

 

... Fast suzuki är ju fortfarande bäst PDT_Armataz_02_07.gif... (Det kommer bli mkt volvo i suzukin sedan)

 

 

 

monkysa2011-04-19 23:31:48
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fredrik

Sponsrad av Cloetta? Tyckte det såg ut som kex där under rutan PDT_Armataz_02_09.gifPDT_Armataz_02_32.gif

 

Skämt åsido, är det en gammal Televerksbil? (med tanke på färgen) Finns det kanske lite delikata bilder på interiören, alltid kul att se hur den civila modellen skiljer sig.

 

Kul att du tar dig an projektet!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

deluxe o deluxe... det har nog varit en iaf.. nu e  den så rostig o junkig...

fast: ja det är de

 

denna har också stort fönster så ma kan se bakåt, när man har nått på flaket, fast ska byta hytt o då försvinnr den (blir nog ett litet ist)

P7210165.JPG
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Han är klen för sin ålder. Så han behöver all hjälp han kan få. 00020148.gif 

Jag tror han får lite muskler under byggtiden.Han skall ju bara åka på lansvägen med den så det skall nog gå bra.PDT_Armataz_02_43.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

 

Jag tror han får lite muskler under byggtiden.Han skall ju bara åka på lansvägen med den så det skall nog gå bra.PDT_Armataz_02_43.gif

 

WOW PDT_Armataz_02_28.gif den va ny!!!!!!!! innan va de massa tjööt om att ja bara kommer att köra me biltransporten!!  00020073.gif  va e haken??????
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Ja, de verkar ju NÅGOT bakvänt att ha bäst terrängegenskaper på det fordon som ska transportera leksaken till och från körområdet... 00020148.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.H.

hihi du märker att vi inte kör su su suz äääää det där som vi får dra upp ur surhålen eller dra runt banan eller peta undan när det är i vägen...

 

 

 

 

(hoppas du tål skoj PDT_Armataz_02_43.gif)

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304
PDT_Armataz_02_23.gif Det gör han säkert. Och man kan ju se det från ett annat håll också: När killen pjäxat allt vad han orkar med lill-kärran och har kört sönder, så hämtar han skrotet med transportbilen, i princip var som helst där det pajjat. Den fördelen är det nog inte många andra som har...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

Ja ja tål alla sorts skämt!

 

precis, tänk alla andra som kör me suzuki på kärra efter personbil... pajjar mitt i skogen! "sh*t happens bara inte" säger dom då... ja ba: "sh*t happens" hämta 11:an, köra ut sukan o fortsätta köra me 11:an PDT_Armataz_02_11.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Johan11
Ja ja tål alla sorts skämt!

 

precis' date=' tänk alla andra som kör me suzuki på kärra efter

personbil... pajjar mitt i skogen! "sh*t happens bara inte" säger dom

då... ja ba: "sh*t happens" hämta 11:an, köra ut sukan o fortsätta köra

me 11:an [img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/PDT_Armataz_02_11.gif[/img]

 

 

 

Ja, då får du ju köra mer än en timme i alla fallPDT_Armataz_02_07.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...