Gå till innehåll

Flaggdag 6/6-16


Rekommendera Poster

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Terrängbanan är i och med idag färdig för flaggdag 6/6-16. Hjärtligt och stort tack till Håkan för dagens insats.

Tackar för detta!

En skön dag i skogen för mig men det tog luften ur min bil. Upptäcke att det var punktering på vä fram i går så jag hade i alla fall turen att komma hem utan problem. Detta var det andra däcket som gett upp men två nya är på väg, så att jag kan åka till O.II.F den 6/6.

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vill bara tacka för en jätte trevlig dag på fortet!

Många besökare som var och tittade på bilarna, uppskattat att få provsitta också. En hel del som gick med ut på banan och följde bilarna in i skogen. Delen på banan som gick på berget gjorde att man kunde följa bilarna ganska bra utan att behöva gå med.

Som deltagare och medskyldig till banan så känns det som övriga är nöjda är ganska nöjda med de två skogsspåren som vi röjde.

 

Dagen kröntes även med sex regäla bangar, var det kraftigare laddningar i år Martin?

 

Så tack Martin för en bra dag!

 

Håkan

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även jag tackar, hela familjen hade en "kanon" dag på fortet och vädret kunde inte varit bättre :)

Som sagt många som var intresserade av bilarna och en hel del i den yngre generationen som lär tjata på sina föräldrar om att skaffa en grön skön bil :)

 

För er som inte besökt ett stycke militärhistoria utöver det vanliga ännu rekommenderar jag er att börja med att titta på hemsidan och sedan avsätta tid för ett besök :) http://www.o2fort.se/index2.html

 

Fronten sände live från flaggdagen och vill ni höra mig svamla och flumma runt våra bilar kan ni lyssna här https://www.awdio.com/frontenpodcast ca 45:55 in i sändningen  :rolleyes:

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och Oscar II Fort tackar för ett underbart Nationaldagsfirande, fantastiskt väder och många intresserade besökare. Mycket mycket bra. Ni med Fredrik i spetsen löste uppgiften med bravur. 

Stort tack till er alla..

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...