Gå till innehåll

TGB Träffen 2016


Rekommendera Poster

Vi kanske får försöka lägga en träff längre Norr ut nästa år. 

Det gäller att hitta ett lämpligt område, och att någon från Terrängbil.net är närvarande.

Vi måste ju inte nödvändigtvis ta en TGB och köra 60 mil enkel med.

Det finns säkert några tomma stolar för oss om vi skulle komma på den tanken

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Vi kanske får försöka lägga en träff längre Norr ut nästa år. 

Det gäller att hitta ett lämpligt område, och att någon från Terrängbil.net är närvarande.

Vi måste ju inte nödvändigtvis ta en TGB och köra 60 mil enkel med.

Det finns säkert några tomma stolar för oss om vi skulle komma på den tanken

Mmm vore trevligt med en träff "här i krokarna" dvs lite mer i mitten av landet ;) När jag har gallrat/kollat klart på ett skogsskifte jag råkar känna till ganska bra.... så kanske det lämpar sig med en träff här i krokarna. Jag och Dexxas mfl kanske kan ordna ihop något härikring till nästa sommar kanske.

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm vore trevligt med en träff "här i krokarna" dvs lite mer i mitten av landet ;) När jag har gallrat/kollat klart på ett skogsskifte jag råkar känna till ganska bra.... så kanske det lämpar sig med en träff här i krokarna. Jag och Dexxas mfl kanske kan ordna ihop något härikring till nästa sommar kanske.

 

Bra att redan nu planera för nästa TGB.NET träff. Vi körde en liknande i maj 2011 på ett av våra körområden, blev mycket folk!  >> http://www.terrangbil.net/forum/index.php?/topic/7164-tr%C3%A4ff-7-8-maj-tgbnet-hos-gestrike-offroad/page-5

 

Ingen övre viktgräns!

 

MVH Klas

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra att redan nu planera för nästa TGB.NET träff. Vi körde en liknande i maj 2011 på ett av våra körområden, blev mycket folk!  >> http://www.terrangbil.net/forum/index.php?/topic/7164-träff-7-8-maj-tgbnet-hos-gestrike-offroad/page-5

 

Ingen övre viktgräns!

 

MVH Klas

Ja klas Jag har haft er i åtanke faktiskt, Bra klubb och ingen vikt begränsning, "Lite "mer Norrut"

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Väcker en slumrande tråd för att ni sörlänningar inte ska få en chans att glömma av den. :D 

Jag hade stort utbyte av TGB träffen 2015,och om det anordnas en träff 2016 och jag fortfarande har en möjlighet att deltaga så ska jag vara med.

Är det nån som har ideer värda att spåna vidare på så är jag intresserad av att höra vad ni tycker...... -_-  -_- 

Det är långt till nästa sommar justnu men dagarna går fort,vi måste ha en reservplan... :wub:  :wub: ..


Låt höra Folks :P 


Mvh/Dexx

  • Like 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att det finns intresse för en ny träff 2016!

 

Jag pratade faktiskt med Hasse H i veckan som gick om en ny träff i Växjö. Hasse höll i kontakten med Johan & Co i år och han skulle kontakta Johan igen och återkomma.

 

Jag är angelägen att få det spikat ASAP så vi kan få med det i 2016 års kalender oxo...

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nope.

 

Wikipedia: "Mellansverige är det område i Sverige som består av landskapen kring sjöarna Mälaren, Hjälmaren, Vänern och Vättern". Småland = Mellansverige.

 

Jättekul om någon vill ta initiativ till och arrangera ytterligare en träff i annan del av Mellansverige. (Eller annan del av Sverige)

 

;)

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Godmorgen.

 

D.30-31/07-2016 ER skrevet i kalenderen :wub:  Men flere datoer er der plads til. Også gerne længere Nordud for at se noget mere at smukke Sverige  :)

 

Om nogen syntes, laver jeg gerne en ÅGD aka Åben Garage Dag :blink:  Lidt grill og snak kan vi altid. Om der er noget at se, vil jeg lade andre afgøre  :blink:

Uanset hvad, hvis jeg er hjemme er TGB folk velkommen  :wub:

 

Ny dag er startet, får det bedste ud af den ;)  Ikke kun for dig selv, men også andre du holder af  :P

Mvh

Knudsen

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...