Gå till innehåll

Vad har hänt med Active Life Equipment?


Puppe

Rekommendera Poster

ALE skall finnas kvar som grossist och fordonsdelen, men de har ännu ingen hemsida verkar det som.

Röda Stjärnan har tagit över paintball + affären i Slutarp (där fanns ju mycket matnyttigt, inte bara för färgkluddande). Antar att ALE har kvar verkstad/kall lager.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har ju en del aktuella annonser på Blocket och om man följer länkarna därifrån så hamnar man på:http://www.activelifeequipment.se/

Hur aktuell denna sida är vet jag dock inte :)

 

Under länken NYHETER (på ovanstående hemsida) finns följande:

 

"2014-12-15 övertogs butiken och hemsidan för Active Life Equipment av Röda Stjärnan. Vi kommer över tiden att lägga upp spännande produkter för ett aktivt liv i skog och mark. Butiken i Slutarp finns kvar i Röda Stjärnans regi"

 

Vi kan hoppas på att "putte" loggar in och ger oss lite info, han jobbar ju där ^_^

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Hoppas ni inte är för oroliga.... Nej vi har inte försvunnit. Vet att vi haft lite "strul" med våran nya sida. surpluss.se Den kommande veckan (påsk) så är det stängt. Men det går alltid Maila ivar@surplus.se eller till kontorskan nettan@surplus.se Under vanliga dagar så nås vi på 0515 33391/ 33392.

 

Som sagt vi har för närvarande ingen offentlig öppen butik förutom webbsidan. Men självklart är man välkommen att besöka oss i Slutarp. Men ring innan ni tänker åka. Vi är inte alltid på plats.

Avsikten är att vi kommer öppna en butik inom närmaste tiden.

Vi är just nu lite i startgropen med att utöka delarna till våra TGB vilket jag kommer ha stor inverkan i om vad som kommer att finnas "på hyllan".

Framförallt kommer det finnas mera delar på våran nya sida. Både nytt och begagnat. Samt att priserna på delar kommer att ändras, till lägre priser.

Vist tycker jag det är trevligt på mitt jobb å gå kolla på vårat stora lager med saker. Men det vore trevligare å kunna sälja delarna till humanare priser.

 

Hoppas detta lugnar er TGB are lite ;)

 

Det går även ställa frågor till mej personligen på "surplusmek@hotmail.com"

 

Mvh/putte/surplusmek

  • Like 7
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...