Gå till innehåll

INFORMATION: Snart kommer en stor uppdatering av sajten


Rekommendera Poster

Som ni alla ser är jag inte inne på forumet så ofta, och det är väldigt trist! Men egen företagare, massa barn och annat gör det väldigt svårt att få tiden att räcka till... räknar med att vara mer aktiv framöver, när det mesta av det andra nu går bättre.

 

Så till det jag skall informera om. Det kommer inom ett par månader en ny och kraftigt förbättrad version av programmet till forumet. Moderatorer är informerade sedan länge om vad som kommer, men nu är det eran tur. Speciellt sedan det inte är så länge till.

 

1. Den största ändringen kommer under "huven". Så det kommer ni inte att märka så mycket av.

 

2. Det kommer att bli kraftiga förbättringar när det gäller design, utseende och hur man använder sajten. Det kommer inte vara så att ni inte känner igen er, men det skall bli lättare.

 

3. Terrängbil.net kommer att få en ny framsida (Den som idag heter Portal). Den som ligger nu fungerar inte alls bra, och är mycket svår att använda för oss som skall lägga in information.

 

4. Vi kommer att reaktivera ett tidigare forums område, och det gäller dom gamla krigarna. Alltså forum grupper som handlar om WWII och liknande. Vi kommer inte att reaktivera dom tidigare civila grupperna.

 

5. Vi kommer att lägga till en till tre nya undergrupper som handlar om äventyrsresor och terräng campingbilar. Detta sedan det är flera av oss som använder våra, och andra fordon för den typen av resor.

 

6. Annonser kommer fortfarande vara en del av sajten, för det är den enda fungerande källan till inkomst.

  • Like 7
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer att lägga ut ny information när vi närmar oss. Installationen kommer också att innebära att sajten stängs under flera timmar (kanske en hel dag eller natt) under tiden som installationen sker.

 

Sedan det är så stora ändringar kan det vara så att jag möter stora problem. Så, när tidpunkten kommer, läs dom trådar du önskar... ta en kaffe, gör klar din tgb för vintern,

så är vi nog tillbaka när du är färdig ;)

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...